استامینوفن 500

دلنوشته های من

استامینوفن 500

دلنوشته های من

کنسرت حامد همایون

روز یکم و دوم  خرداد ماه کنسرت حامد همایون در ۴ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت.

حامد همایون در این کنسرت مجموعه ای از قطعات پرطرفدار آلبوم دوباره عشق را به روی صحنه برد و پس از مطلع کنسرت که با قطعه به چشمات قسم آغاز شد به ترتیب قطعات جادوی نگاه،چنین کنم چنان کنم،چترخیس،دنیای من،شیدایی و مموعه ای دیگر از قطعات پرطرفدار خود پرداخت.

گروه ارکستر همایون به رهبری سامان امامی (نوازنده کیبورد) شب خوب و موفقی را پشت سر گذاشت همچنین آرش عیوضی (گیتار بیس)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد افشاری (گیتار)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامز)، امیر حسین توسلی (تار و سه‌تار) همایون را در این اجرا همراهی کردند.

شایان ذکر است که این اجرا به همت شرکت ترانه شرقی با مدیریت محسن رجب پور به روی صحنه رفت،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.